دانلود فیلم خارجی Terminator: Genesis با لینک مستقیم و کیفیت پرده محصول 2015

دانلود فیلم ترمیناتور 5 با کیفیت HDTS 720p

 

 

 

دانلود فیلم Terminator: Genesis با کیفیت عالی و لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

موضوع : اکشن , هیجان انگیز , علمی تخیلی

فرمت : MKV

حجم : 800 مگابایت

محصول : آمریکا

سال ساخت : 2015

کارگردان : Alan Taylor

بازیگران : Arnold Schwarzenegger, Jason Clarke, Emilia Clarke

خلاصه داستان :  در آستانه پیروزی علیه اسکای نت جان کانر ستوان معتمد خود کایل ریس را برای حفاظت از مادرش سارا کانر به گذشته می‌فرستد ولی او با چیزی که انتظارش را ندارد روبرو می‌شود. سارا کانر بعد از اینکه در سن نه سالگی توسط یک نابودگر یتیم شده توسط نابودگر دیگری (با بازی آرنولد شوارتزنگر) برده می‌شود که برنامه اش از حفاظت از اوست. این نابودگر به او آموزش داده تا با سرنوشتی روبرو شود که همیشه تلاش در اجتناب از آن را داشت.

دنباله فیلم «ترمیناتور: سرآغاز» (Terminator: Genesis) که به کارگردانی آلن تیلور در حال ساخت است، در فیلم «ترمیناتور: سرآغاز» چهره هایی چون امیلیا کلارک و جی کورتنی بازی می کنند. ضمن این که آرنولد شوارتزنگر بازیگر معروف این مجموعه هم پس از سال ها برای بازی در قسمت جدید، حضور پیدا کرده است. این فیلم روز اول جولای سال ۲۰۱۵ اکران خواهد شد.

همین طور کمپانی پارامونت اعلام کرد که فیلم «قمارباز» (The Gambler) ساخته روپرت ویات هم برای اکران محدود در ۱۹ دسامبر ۲۰۱۴ آماده می شود تا شاید بتواند شانسش را برای اسکار امسال بیازماید. اکران عمومی این فیلم هم روز اول ژانویه سال ۲۰۱۵ و برای تعطیلات ژانویه  خواهد بود. مارک والبرگ، بری لارسن و جان گودمن هم بازیگران «قمارباز» هستند که بازسازی فیلم درامی مربوط به سال ۱۹۷۴ است.

نابودگر: پیدایش (به انگلیسی: Terminator: Genisys) فیلمی اکشن علمی–تخیلی از سری فیلم‌های نابودگر و به کارگردانی آلن تیلور است، که برای عرضه در ژوئیه ۲۰۱۵ زمان‌بندی شده‌است. نابودگر: پیدایش پنجمین قسمت از سری فیلم‌های نابودگر خواهد بود که هم به عنوان دنباله و پیش‌درآمد و هم نسخهٔ بازراه‌اندازی در سری به شمار می‌رود.

جیمز کامرون طی ویدیویی که توسط شرکت سازنده این فیلم منتشر شد اعلام کرد این فیلم را دنباله واقعی دو فیلم اول نابودگر می داند.

دانلود فیلم Terminator: Genesis